תפריט
ראשי | אני מתרגש מהעונה שנפתחה

אני מתרגש מהעונה שנפתחה

רועי אלגרבלי
אני מתרגש מהעונה שנפתחה
עם פתיחת העונה של קבוצות מחלקת הנוער שלנו (נוער ונערים א וב' כבר שיחקו שני מחזורים), ראיינו את המנהל המקצועי של המחלקה סשה  פלדמן.
 
 איך אתה מסכם את העונה שעברה מבחינת מחלקות הנוער? 
 
"אני חושב שהעונה הקודמת של מחלקת הנוער הייתה מוצלחת מכל הבחינות. אמנם קבוצות הנוער לא פתחה טוב את העונה אך הצליחה להתאושש ולהיות תחרותית יותר במהלך העונה ואף הגיעה למעמד חצי גמר גביע המדינה. שאר הקבוצות המחלקה הבוגרת היו מאוד הישגיות ותחרותיות והציגו כדורגל טוב במהלך רוב שלבי העונה, ניתן לראות גם שהמון שחקנים השתפרו באופן אישי וחייבים לציין ששחקנים רבים מהמחלקה הגיעו לנבחרות ישראל השונות. חוץ מקבוצת הנוער – כל  הקבוצות במחלקה סיימו במקומות הראשונים בליגות שלהם כאשר נערים ג' וילדים א' זכו באליפויות המחוז שלהם, וכמובן נערים ג' זכו גם באלוף האלופים".
 
מה הציפיות שלך מעצמך ומהצוות העונה?
 
"לעמוד בשתי המטרות שלדעתי הן החשובות ביותר למחלקת נוער. שיפור וקידום השחקנים באופן אישי ויצירת קבוצות תחרותיות כיאה למועדון מפואר כמו מכבי נתניה".
 
לאן אתה רוצה להוביל את מחלקת הנוער של המועדון? 
 
"כמובן שלמועדון כמו מכבי נתניה מגיעה מחלקת נוער שתהיה מהמובילות בכדורגל הישראלי ואני חושב שאנחנו בדרך לשם. זה צריך להתבטא כפי שעניתי בשאלה הקודמת בשיפור וקידום השחקנים ויצירת קבוצות כמה שיותר תחרותיות. צריך לזכור שבגילאים הצעירים יותר המטרה שלנו היא לגרום לילדים להנות מהמשחק,ללמד אותם את היסודות של המשחק וליצור בסיס איכותי למחלקת הנוער של המחלקה לקראת העתיד".
 
מה ה"אני מאמין" שלך ושל מחלקת הנוער בכלל של המועדון? 
 
"באופן כללי אני מאוד מאמין בסדר ואירגון וזה משהו שאני מנסה להנחיל ולהשריש במחלקה.
אני חושב שכשהדברים מסודרים ומאורגנים אז יותר קל לעבוד וליצור סביבה תומכת עבור השחקנים הצעירים. מבחינה מקצועית אנחנו מנסים להנחיל את סגנון המשחק של הקבוצה הבוגרת שמוכתבת על ידי אלמוג ובני".
 
מבחינת אימונים ויחידות אימון - עד כמה גדול השוני בין קבוצת בוגרים לנוער? 
 
"יש סינכרון מלא בין אלמוג לביני ובקבוצות הנוער והנערים שיטות האימון זהות לאופן העבודה של הקבוצה הבוגרת. אני שמח שבני ואלמוג מגיעים למשחקים של קבוצות המחלקה, מביעים את דעתם ומציעים עזרה ופתרונות כל הזמן". 
 
בעונה החולפת נבחרת הנוער הגיעה לגמר היורו, ביחד עם תומר צרפתי בשער – הרגשת גאווה?
 
"כמובן שזה משהו שהסב לי גאווה גדולה.אני חושב שכל מי שקשור למחלקת הנוער של מכבי נתניה היה נרגש כשראה את תומר בגמר היורו. צריך להעריך את תומר עוד יותר בגלל העובדה שהוא החל את הטורניר כשוער שני. אני חושב שתומר הוכיח גם אופי של ווינר בנוסף לכישרון שלו".
 
מה אתה חושב על ההצלחה של נבחרת הנוער? 
 
"אני חושב שיש לנו המון שחקנים צעירים מוכשרים בישראל שיכולים להגיע לרמות הגבוהות ביותר אבל מצד שני אם נודה על האמת אנחנו עוד לא ברמה של מספר 2 באירופה, כולי תקווה שההישג של נבחרת הנוער יתן תנופה למחלקות הנוער בארץ ושזה יגרום לכולנו להאמין יותר בשחקן הישראלי".
 
לסיום, כמה מילים לקראת העונה החדשה
 
"אני מתרגש, כמו בכל עונה. אני חושב שמחלקת הנוער של מכבי נתניה נמצאת היום בטופ של מחלקות הנוער בארץ מכל ההיבטים וזה הזמן גם להודות לבעלים אייל סגל, לניב גולדשטיין המנכ"ל היוצא וכמובן לטל שגב המנכ"ל הנכנס שנתנו ונותנים לי, לדרור מנהל המחלקה ולכל אנשי המקצוע במחלקה את מירב  הכלים בכדי להצליח ולהוביל את המחלקה קדימה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up