תפריט
ראשי | מתופת לצמיחה

מתופת לצמיחה

רועי אלגרבלי
מתופת לצמיחה
סיפו שיקומו של אוהד מכבי נתניה, ניר מרחב שבנובמבר שנת 2000 בעת שהיה נהג אוטובוס אגד נפצע באורח קשה בפיצוץ מכונית תופת בחדרה ולאחרונה הוציא ספר המתאר את השיקום שעבר 
 
ספר קצת על עצמך
 
"אני בן 52 נשוי לאורטל ואבא ל-4 ילדים. אני גר בכרכור. עובד באגד 31 שנה כרגע מנהל מרכז שרות של אגד בנתניה".
 
מתי התחילה האהבה שלך למכבי נתניה? 

"אני אוהד נתניה משנת 1982. הוריי היו נתניתים וגדלתי עד גיל שנה בנתניה. לאחר מכן עקב עבודתו של אבי נאלצנו לעבור לחדרה. את ההכרות שלי עם מכבי נתניה קיבלתי מדוד שלי  - נהג מונית בנתניה, שהיה אוהד שרוף של הקבוצה, נסע אחרי היהלומים לכל מקום ובילדותי דאג שאצטרף אליו לכל המגרשים בארץ ללוות את הקבוצה".
 
מה היה המשחק הראשון שלך? 

"בקופסא בשנת 82 שבו ניצחנו את מכבי תל אביב 6-0. אני זוכר את הטרוף ביציעי העץ אחרי השער ואחרי המשחק המשכתי לאהוד את הקבוצה עד היום".
 
מה זה מכבי נתניה בשבילך? 

"מכבי נתניה בשבילי זה חלק בלתי נפרד ממני, הקבוצה היא חלק מחיי ילדיי שאוהדים את הקבוצ. יש לנו  5 מנויים והמשחקים הפכו להיות בילוי משפחתי. חתונתי נערכה כמה ימים לאחר עליית הליגה בשנת 99 והחתונה הפכה להיות נשף עליה - כאשר נכנסתי לחופה עם שיר העלייה וקיבלתי מהקבוצה כדור חתום על ידי השחקנים.
כולם הכירו אותי בחדרה כאוהד נתניה מושבע".
 
ספר על יום הפיגוע? 

"ביום הפיגוע יצאתי לעבודה כרגיל כנהג אוטובוס בקו 7 בחדרה. מיותר לציין שהאוטובוס שלי היה מקושט בצעיף ובדגלי הקבוצה האהובה עלי.
מכונית תופת שחנתה במרכז חדרה הופעלה כאשר עברתי עם האוטובוס שלי וכתוצאה מכך עפתי מהאוטובוס ומצאו אותי במרחק של 100 מטר מהאוטובוס נפצעתי באורח בינוני - קשה והיתה סכנה לחיי".
 
איך  עברה התקופה לאחר הפיגוע? 

"כשהתעוררתי בבית החולים ביקשתי לראות את שחקני הקבוצה ואיציק זוהר שהיה באותה תקופה שחקן הקבוצה, הגיע אלי לבית החולים והעניק לי חולצה שמלווה אותי עד היום במשחקים. עברתי שיקום נפשי ופיזי במשך 3 שנים
כתוצאה מהפיצוץ נפגעתי בעין ימין והראיה בה ירדה באופן משמעותי.למרות הפגיעות השונות והמורכבות שעברתי הצלחתי לשקם את עצמי ולחזור למסלול העבודה באגד, אבל לא בנהיגה עקב הפגיעה בעין. שימשתי במספר תפקידי תפקידי ניהול באגד ניהול סניף חדרה".
 
מה אתה עושה כיום?
 
"כרגע אני מנהל מרכז שרות של אגד בנתניה, למרות כל הקשיים שחוויתי בעקבות הפגיעה. לאחרונה כתבתי ספר שנקרא: "קו 7 מתופת לצמיחה". 
 
במה עוסק הספר? 
 
"מסופר בו כל הדרך שעברתי מיום הפיגוע ועד היום. היום אני מטפל גוף נפש  בעל קליניקה פרטית ומטפל אחר הצהריים. במגוון טיפולים ועוזר לאנשים לצאת מתקופות משבר ומקווה שישאבו כוחות מסיפור השיקום שלי ויתגברו על הבעיות שהם עוברים". 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up