תפריט
ראשי | סיכום הניצחון על בני ריינה

סיכום הניצחון על בני ריינה

רועי אלגרבלי
סיכום הניצחון על בני ריינה
אתמול (שבת) אירחה מכבי נתניה את מכבי בני ריינה למשחק במסגרת המחזור העשירי בליגה. מכבי נתניה הגיעה למשחק לאחר הפסד 3:0 למכבי תל אביב במחזור האחרון. 
 
איצטדיון: נתניה
שעה: 19:30
שופט: שלומי בן אברהם
*ללא קהל*
 
הרכב מכבי נתניה: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, פלאמן גלאבוב, יובל שדה, עמרי גנדלמן, פלוריאן הארטארץ, עדן קארצב, בוריס אינו, יובל אשכנזי, איגור זלטאנוביץ' וגיל יצחק. 
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה ה-11 של המשחק איגור זלטאנוביץ' הוריד כדור אל עדן קארצב, קארצב הכין את הרגל ושיגר כדור היישר אל חיבורי הקורות של ינקו, 1:0 מכבי נתניה. תשע דקות לאחר מכן ריצ'ארד בואטנג נותר חשוף וקבע שיוויון, 1:1. 
 
בדקה ה-30 עדן קארצב העביר הגבהה נהדרת שמצא את ראשו של גיל יצחק שמקרוב לא הצליח לדייק ונגח החוצה. דקה לסיום המחצית הראשונה, פלוריאן הארטארץ עבר בקלילות את מגנה של ריינה, העביר כדור רוחב אל הרחבה שפגע בבלם האורחים ונשלח ישר אל העמוד ולקרן. 
 
בסיום המחצית הראשונה, 1:1 בין הקבוצות. בדקה ה-49 אלכסנדר נויוק עשה עבירה חריפה על הארטארץ שזיכתה אותו בכרטיס צהוב, אך לאחר התערבות הvar החליט השופט לשנות את ההחלטה והרחיק את נויוק ובכך השאיר את מכבי בני ריינה בחיסרון מספרי. 
 
בדקה ה-76 לירן רוטמן ניסה לסובב כדור על סף הרחבה אך נעצר בהדיפה טובה של ינקו. עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-96 רוי קורין השתלט על כדור והעביר לזלטאנוביץ' שרץ באגף, הסרבי העביר כדור רוחב נהדר אל רוטמן שבנגיעה סיים לרשת, 2:1 למכבי נתניה. בסיום המשחק מכבי נתניה חוזרת לנצח על חשבונה של בני ריינה, 2:1 דרמטי ומתוק. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up