תפריט
ראשי | מכוונים גבוה

מכוונים גבוה

רועי אלגרבלי
מכוונים גבוה
לרגל פגרת המונדיאל, ערכנו סקירה קצרה על מצב קבוצות הנוער והנערים של המועדון: 

,קבוצת הנוער
 
קבוצת הנוער של המועדון ממוקמת במקום הראשון בטבלה. מתוך 13 משחקים שנערכו עד כה, הקבוצה ניצחה בשמונה, סיימה עם שלוש תוצאות תיקו וצמד הפסדים. מלך השערים של הקבוצה הוא אושר אליהו עם עשרה כיבושים ואחריו עידן ברנס עם שישה. 
 
נערים א'
 
קבוצת נערים א' נמצאת במקום החמישי בטבלה כאשר היא מנצחת חמישה משחקים, שלוש תוצאות תיקו וצמד הפסדים.  מלכי השערים של הקבוצה הם אורי אזולאי ואריאל סויסה עם חמישה שערים כל אחד. 
 
נערים ב
 
קבוצת נערים ב' ניצחה העונה שבעה משחקים והפסידה בשלושה. הקבוצה נמצאת במקום השישי בטבלת הליגה. מלך השערים הוא צורי זיתוני עם שמונה כיבושים.
 
נערים ג'
 
הקבוצה ממוקמת במקום השלישי בטבלה עם 20 נקודות לאחר שמונה משחקים. הקבוצה ניצחה שישה משחקים וסיימה שניים בתיקו. במקום השני בטבלת הכובשים (30) עם שמונה ספיגות.
מלך השערים הוא דניאל בן בשן עם עשרה כיבושים. 
 
המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, סשה פלדמן, סיפר השבוע: "אני שמח שאנחנו מצליחים לעמוד בשתי המטרות העיקריות שאלמוג ואני הצבנו לעצמנו:
1. שיפור השחקנים באופן אישי על ידי תוכניות עבודה אישיות וקבוצתיות שבהן כבר התחלנו בשנה שעברה ואנחנו מאוד שמחים שהשחקנים והמאמנים מאוד מחויבים לתהליך שאנחנו מתחילים לקצור ממנו פירות.
2. הצלחנו ליצור קבוצות מאוד איכותיות ותחרותיות שיוזמות ומנסות להיות דומיננטיות בכל משחק, נגד כל יריבה ובכל מגרש.
צריך לזכור שבכל יום החשיבה במחקת הנוער היא איך להשתפר ואנחנו כמובן בודקים את עצמו בכל הזדמנות. אני שמח שהשיפור בא לידי ביטוי גם בתוצאות של קבוצות הנערים והנוער. זו גם ההזדמנות להודות למאמנים, הצוותים המקצועיים והצוותים המינהליים שעושים עבודה מצוינת ועובדים מאוד קשה תוך מחויבות גדולה בכדי שכל התהליך הזה יצליח!"
 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up