תפריט
ראשי | "אנחנו מחוייבים ליצור עולם טוב יותר"

"אנחנו מחוייבים ליצור עולם טוב יותר"

"אנחנו מחוייבים ליצור עולם טוב יותר"
אחד מנותני החסות החשובים של מועדון הכדורגל מכבי נתניה היא חברת אלטשולר שחם, השבוע ישבנו לראיון מיוחד עם מנהלת האחריות החברתית והמעורבות בקהילה של החברה, עדי קידר ירדני.
 
מה חשיבות שיתוף הפעולה עם מכבי נתניה עבור אלטשולר שחם?
 
"אנחנו צועדים כבר מספר רב של שנים ביחד, אנחנו משקיעים בילדים ובנוער של קבוצת הכדורגל מכבי נתניה ורואים את חשיבות שיתוף הפעולה והקשר ההדוק עם הקבוצה שמתבטא בפעילויות שונות לכל אורך השנה".
 
ספרי קצת על הקשר בעינייך בין מכבי נתניה לקהילה?
"אנחנו מאוד מאמינים בספורט, שמחבר בין קהילות ובין אנשים. זה מתחיל בדמות המאמן שהיא מאוד משמעותית בעיני הילדים וגם כמובן בעיננו, בנוסף אנחנו מרגישים שהספורט נותן להם הרבה מאוד כלים לחיים, הם ממש מקבלים ארגז כלים תוך כדי העיסוק בספורט".
 
איזה ערכים אתם מקדמים ואיך זה מתחבר למועדון מכבי נתניה?
 
"הערכים שעומדים לנגד עיננו הם ערכים של מקצוענות, התמדה, נחישות – אלו הם הערכים שמאפיינים גם את עולם הספורט וזה בא לידי ביטוי במשחק הוגן – ביכולת לדעת ליפול, לקום ולא לוותר".
 
 מה נקודת המוצא שלכם בקשר בין קהילה לספורט?
 
 "חשוב לנו לעשות הרבה מאוד דברים שיחברו בין כל קצוות הארץ, לדעתו הספורט בכלל והכדורגל בפרט - מחבר בין אנשים, ומהווה גשר לקהלים שונים וזה עבורנו הפנס שלאורו אנחנו הולכים".   
 
בציר שבין ספורט לקהילה - איפה אתם ממקמים את עצמכם ואיך אתם רואים את הקשר בינכם ובין מכבי נתניה?
 
"אחד הערכים המרכזיים באלטשולר שחם הוא האחריות החברתית והתרומה לקהילה. אנחנו מחוייבים ליצור עולם טוב יותר למען דור העתיד שלנו. המשולש של ילדים-חינוך- ספורט מצוי במרכז הנתינה שלנו, יש לנו לא מעט קבוצות ספורט וספורטאים יחדניים שאנחנו תומכים בהן בקהילה. בנימה אישית, לגבי מכבי נתניה, היינו רוצים שהקבוצה תמשיך במסלול ההצלחה שלה – כי ההצלחה שלכם זו ההצלחה שלנו. אנחנו מאמינים בכם ויודעים שאתם תחזרו להיות מכבי נתניה הגדולה. לא פחות חשוב זו הדרך הסיזיפית לשם, לדעת לעשות אותה בצורה מיטבית".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up