תפריט
ראשי | "אני חושב ומקווה שהקהל ידחוף אותנו"

"אני חושב ומקווה שהקהל ידחוף אותנו"

רועי אלגרבלי
"אני חושב ומקווה שהקהל ידחוף אותנו"
 רן קוז'וק היה עוזר המאמן של בני לם בשנה וחצי האחרונות, לפני כחודש, לאחר עזיבתו של לם, מונה קוז'וק כמאמן הקבוצה והוא הצליח עד כה לצבור שני נצחונות לפני יציאת הקבוצה לפגרה ועוד ניצחון בחצי גמר גביע הטוטו, השבוע ישבנו איתו לראיון ראשון לפני התקופה המאתגרת בליגה ובגביע.
 
רן, הסיבוב הזה היה רכבת הרים גדולה, איך אתה מסכם אותו?
 
"אני חושב שזה היה סיבוב לא טוב. הוא התחיל מאוד טוב אבל זה היה במשחק שפגשנו בו את בית"ר ירושלים שהיתה מאוד לא מאורגנת. עשינו שם ניצחון גדול אבל לצערי לא הצלחנו למנף את זה. אני מאוד מאושר שכן הצלחנו בשבוע האחרון לפני הפגרה לנצח את המשחקים ולקחת 6 נקודות, נגד קריית שמונה שבאותה תקופה נאבקה איתנו על המיקום בטבלה ונגד  אשדוד, משחק חוץ לא פשוט".
 
מה קרה לקבוצה ששיחקה בטורקיה?
 
"אני חושב שהיו לא מעט דברים וגם טעויות מסויימות בסגנון המשחק שלנו. בסופו של דבר זה הוביל לרצף הפסדים והכניס אותו אל מערבולת שלילית".
 
 
במשחקים האחרונים המושכות עברו אליך - איך ההרגשה?
 
"ההרגשה היא מעורבת כיוון שבני היה חלק גדול מההישגיות של המועדון הזה. צריך להבין שבעונה שעברה כאשר בני הצליח אנחנו היינו חלק מההצלחות, וגם העונה כשזה נכשל אז היינו חלק גם מהכשלונות. לא רצינו שבני ילך ובגלל זה ההתפרצות שמחה שלנו אחרי הניצחון על בני ריינה הייתה גדולה. אחת הסיבות שרציתי שבני לא יעזוב היא שאני מאמין שיש לנו סגל מספיק טוב כדי להשיג את אותם הישגים מהשנה שעברה גם אם התחלנו לא טוב. בסוף מה שהנחה אותי זה להשיג כמה שיותר נקודות עד הפגרה ושם להתכונן לחלון העברות שנפתח חודשיים אחרי".
 
על אף הניצחונות, הקבוצה עדיין לא משחקת את הכדורגל ששיחקה בשנה שעברה 
 
"אני חושב שבכל המשחקים וגם במשחקים האחרונים שניצחנו, הכדורגל לא היה מושלם. יש לנו המון מה לשפר, גם בסגנון משחק וגם בדברים הקטנים תוך כדי משחק. יש לנו עוד דרך ארוכה ביכולת ויש לנו דרך ארוכה בשינויים שאנחנו רוצים לעשות בסגל ואנחנו רוצים".
 
בוא נחזור אחורה אל הדקות האחרונות בניצחון על אשדוד, כמה מד הלחץ היה גבוה?
 
"אני מטבעי אדם לא לחוץ וזה מה שניסיתי להראות ולהשפיע על כולם שם. ככל שהדקות עברו הבנתי כמה חשוב שנדע לעמוד בפרץ. נעשו המון טעויות שלנו בחצי השני, אבל בראייה שלי זה משחק שחודש קודם לכן היינו מפסידים. ולמרות כל מה שהיה בחצי השני אני חושב שהדקות האחרונות שעמדנו בהן וניצחנו זה חלק מהאופי שיש לקבוצה הזאת".
 
איך אתה רואה את המשך העונה?
 
 "מכבי נתניה הייתה בתחילת העונה והיא עדיין קבוצה מצויינת. זה אולי קלישאתי אבל לפעמים קלישאות זה הדבר הנכון - אז התוצאות הן אלו שמגדירות מי אתה ומה אתה בסוף. האם אני חושב שמכבי נתניה צריכה להיות בצמרת? חד משמעית כן. האם הדרך לשם פשוטה? לא. אנחנו נצטרך לעבוד קשה בשביל זה ולעשות שינויים גם בשיטת המשחק וגם בסגל השחקנים כדי לחזור למקום שלנו".
 
איך היה עבורך ובכלל כל הנושא של האכזבה של הקהל?
 
"אין ספק שזה לא נעים. אבל אני חושב שבחלקים גדולים הקהל התנהג נפלא ודחף אותנו עד הרגע שבאמת הפסדנו. אני חושב שהקהל של מכבי נתניה צריך להיות מודע ליכולת שלו, גם בלי לשחק במגרש, להרים את הקבוצה שלב אחד קדימה, אני חושב ומקווה שהקהל ידחוף אותנו ויעשה את החלק שלו כי זה חשוב לנו מאוד -  אנחנו בסוף משחקים בשבילו".
 
עוד לפני החזרה לליגה, מכבי נתניה ניצחה בחצי גמר גביע הטוטו ותשחק בגביע המדינה, איך מתכוננים?
 
אני חושב שהמשחקים האלה חשובים מאוד כי זה מסגרות שונות של תארים. ואם אנחנו רוצים לקחת תארים, ואנחנו רוצים - אז צריך לנצח משחקים כאלה. אני חושב שלמרות המומנטום, הפגרה באה לנו בזמן טוב כדי שהשחקנים ינוחו בעיקר מנטלית ויחדשו את המאגרים. אני שמח על מחנה האימונים, שם שיפרנו את היכולת שלנו. אני שמח מאוד שההנהלה הבינה את הצורך שלי לצאת עם הקבוצה למחנה אימון ועל היכולת והיצירתיות של אלמוג לסגור מחנה אימון במתקן מצויין בזמן קצר כל כך".
 
היו לא מעט כאלו אך מה הרגע הכי פחות חיובי שאתה זוכר מהסיבוב הזה?
 
"מבחינתי זה הרגע שבני החליט שהוא עוזב. זה היה רגע קשה עבורי ועבורנו וזה הרגע הכי משמעותי לשלילה עבורי מהעונה הזו עד כה".
 
יש התרגשות בתפקיד?
 
"אני לא יודע אם לקרוא לזה התרגשות. אני כן שמח שסמכו עליי ונתנו לי את האחריות ואני יודע שאני ראוי לזה אבל אני לא יודע אם לקרוא לזה התרגשות".
 
לסיום כמה מילים לקהל
 
"העונה לא התחילה טוב אבל זה חלק מתהליך כרגע. חלון העברות נפתח רק עוד חודשיים, מבחינתי הקהל הוא חלק חשוב מהתהליך הזה בעידוד, הסבלנות והתמיכה שלו".
 
ודבר אחרון בהחלט, מה התחזית שלך במונדיאל?
 
"רציתי שבמשחק הגמר ייפגשו ארגנטינה נגד ברזיל. אני אוהד של ברזיל וחושב שהיא הפייבוריטית. אבל זה לא יכול להתקיים אז ארגנטינה נגד צרפת. אין לי בעיה שארגנטינה תזכה כדי שהסיפור של מסי יהיה מושלם".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up