תפריט
ראשי | לצפון באהבה

לצפון באהבה

רועי אלגרבלי
לצפון באהבה
במסגרת גביע המדינה, שלב סיבוב ח', נצפין אל הצפון הרחוק למשחק חוץ נגד קריית שמונה. לקראת המשחק, רועי אלגרבלי אוהד הקבוצה שגם גר בקריית שמונה הכין לכם רשימה של כל המקומות שאתם חייבים להיום בהם לפני המשחק
 
15:45
 
הגעה לאיזור קריית שמונה, הגעתם מנתניה, אתם אחרי שעה וחצי נסיעה לפחות, אין כמו לעשות טיול קטן להציץ על הנוף הפראי והירוק של צפון הארץ, שלוש אפשרויות לפניכם – אפשר לשלב בין שתיים מהן: נחל שניר, הנחל מרוחק כ-6.5 ק"מ מאיצטדיון קריית שמונה. מרחק הנסיעה הוא כעשר דקות. הכניסה לנחל עצמו ללא תשלום, אך כניסה למסלול תהיה כרוכה בתשלום.
אפשרות שניה היא מצפה לירן: מצפה המספק נקודה מרהיבה לצפייה על כל איזור הגליל העליון ובפרט על איזור קריית שמונה. המצפה נקרא על שמו של סמ"ר לירן סעדיה ז"ל אשר נפל בקרב מארון א-ראס במלחמת לבנון השנייה. במקום ניתן למצוא ספסלי ישיבה, רחבות ועוד. 
 
המקום השלישי הוא חניון עין רואים, בסופו של שביל ההליכה נמצא מעיין נחמד, ובמשך החניון יש מספר נקודות שאפשר לערוך בהם פיקניק או לשבת עם המשפחה ולהעביר את הזמן לצד נוף מרהיב. 
 
17:25
 
סיימתם לבלות בטבע, זה בדיוק הזמן למשחק באולינג או ביליארד סוער,  ב"קניון נחמיה" המרוחק כ-1.5 ק"מ מהאיצטדיון ניתן למצוא בקומה התחתונה משחקי ביליארד ובאולינג בתשלום אשר יתאימו להעברת הזמן לילדים ובכלל בזמן קצר מהאיצטדיון.
 
18:25
 
אחרי הבאולינג (בתקווה שניצחתם) צריך לאכול ויש לנו שתי המלצות חמות עבורכם:  מאמא חלסה - מסעדה בשרית המרוחקת 4 דקות נסיעה וכחצי שעה הליכה מןאיצטדיון. רקע המסעדה עשוי מתמונות העבר של העיר, כמו השם - חלסה. היא מסעדה כשרה המשלבת בתוכה מגוון רב של מנות. 
 
אמיגוס - מסעדת ה"אמיגוס" נמצאת בצמוד אל מסעדת המאמא חלסה. גם היא כשרה, עם התמחות מיוחדת בבשרים על האש. 
 
19:25
 
סיימתם לאכול- זה הזמן להגיע לאזור האצטדיון, שריקת הפתיחה בעוד עשרים דקות, בדיוק הזמן למצוא את המקום שלכם ביציע.
 
יאללה נתניה!!!
 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up