תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול מכבי תל אביב

סיכום המשחק מול מכבי תל אביב

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול מכבי תל אביב
ביום ראשון האחרון בשעה 20:00 התארחה מכבי נתניה למשחק חוץ במסגרת המחזור התשיעי בליגה. טרם המחזור מכבי נתניה השיגה את ניצחונה השני לעונה לאחר ניצחון דרמטי 1:0 בתוספת הזמן על הפועל באר שבע משער של אחמד סלמן בדקה ה-97.
 
מכבי תל אביב מנגד הגיעה אל המשחק לאחר ניצחונות 3:2 על בני סכנין ו-3:1 על גנט הבלגית, בה משחק שחקן הקבוצה לשעבר עמרי גנדלמן.
 
שופט המשחק: שניר לוי.
איצטדיון: בלומפילד
שעה: 20:00
*המשחק נערך ללא קהל*
 
הרכב הקבוצה: רז כרמי, גיא מזרחי, פלאמן גלאבוב, מתן לוי, נפתלי בלאי, בוריס אינו, איתן אזולאי, בר כהן, לירן רוטמן, אחמד סלמן ואיתמר שבירו.
 
שותפו מהספסל: נאסים אואמו, מקסים פלקושצ׳נקו, עוז בילו, ראצ׳יד צ׳ירינו וסטניסלב בילנקי.
מאמן: רן קוז׳וך.
 
מהלך המשחק:
 
בדקה ה-19 של המשחק דן ביטון העביר כדור נהדר אל פליסיו מילסון שהגיע למצב נהדר וכבש את הראשון של המארחים, 1:0 מכבי תל אביב. שלוש דקות מאוחר יותר, לירן רוטמן קיבל כדור והעביר רוחב שמצא את בר כהן שהתקדם והשאיר עם העקב אל איתמר שבירו שמצא את הרשת בפעם הראשונה במדי היהלומים, 1:1.
 
בדקה השלושים של המשחק בר כהן העביר כדור מסובב לרחבה, בתום מגע של שחקן ההגנה של היריבה עם הכדור הוא פגש את המשקוף והצידה. שבע דקות לאחר מכן ערן זהבי הגיע לאחד על אחד מול רז כרמי, אך האחרון היה במקום ועם רגלו מנע את שער היריבה.
 
בדקה ה-43 איתן אזולאי נשלח לעומק ובעט חלש על מוסקרה, את הריבאונד שלח שבירו מעל השער. בסיום המחצית הראשונה הקבוצות ירדו למחצית בתוצאת תיקו 1:1.
 
בדקה ה-51 נשרק פנדל לזכותה של מכבי נתניה לאחר עבירה של רוי רביבו על אחמד סלמן ברחבה. את הפנדל בעט איתן אזולאי, אך לא הצליח להכניע את מוסקרה והתוצאה נותרה בעינה.
 
כמה דקות מאוחר יותר כדור של מילסון פגע בידו של מתן לוי ברחבה והוביל לפנדל לזכות היריבה. את הפנדל בעט ערן זהבי היישר לרשת והחזיר את היתרון למארחים.
 
בדקה ה-79 ערן זהבי הגיע להזדמנות נוספת אך שוב רז כרמי היה במקום למנוע שער נוסף. בסיום המשחק מכבי תל אביב יורדת כמנצחת בתוצאה 2:1 משערים של זהבי ומילסון. לזכות הקבוצה כבש איתמר שבירו.
 
המשחק הבא של הקבוצה ישוחק נגד בית״ר ירושלים ביום רביעי הקרוב.
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up